"But perhaps you hate a thing and it is good for you; and perhaps you love a thing and it is bad for you. And Allah Knows, while you know not." (Al-Baqarah 2:216)

V.V.I.P

Translate

Tuesday, July 23, 2013

# Maafkan aku

Hari ke-14 Ramadhan.

Puasa-nya aku hari ini dah tak sama macam dulu-dulu.  Tahun lepas penat macam mana sekalipun mesti singgah Bazar Ramadhan di Stadium Sultan Muhammad Ke IV tapi tahun ni teringin nak pergi tapi x larat. Balik rumah mesti tertido..agaknya faktor umur... umur dah meningkat maksudnya stamina dah xtak kuat lagi.

Tahun-tahun lepas tak pernah tak order kuih tat nenas..sebelum puasa lagi dah order.  Nak makan masa sahur dan berbuka.  Terlampau suka sangat.  Tapi tahun ni langsung tak terliur.  Hari-hari aku beli rojak buah jer ler.

Angin nak beraya pun tak ada.  Cadangnya tak mau amek cuti...tak ada apa yang menarik pun.  

Mana semangat nih??? Kan ini hari kemerdekaan umat Islam?

Maafkan aku.

4 comments:

  1. Replies
    1. harapnya hari raya nanti gue gumbira...

      Delete
  2. jom kita raya bersama pasti meriah...semangat itu akan kembali..stadium itu pasti gegar keh3... selamat menjalani ibadah posa gang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalo kamoo bagi duit raya pasti gue lagi seronok..ahaks!

      Delete